Terug naar homepagina

Beheerfase

Uw nieuwe inrichting is klaar om te gebruiken. Hoe gaat u uw inrichting goed gebruiken. Hierin kan Lean Office Solutions u helpen.

Ergonomisch advies

Mensen zijn bewegelijk, hoe kunt u uw medewerkers daarin begeleiden. Na levering van nieuw meubilair bieden wij de mogelijkheid om uw medewerkers te informeren hoe zij zo ergonomisch mogelijk hun nieuwe werkomgeving kunnen gebruiken. Wij helpen hen om instelbare tafels, verstelbare stoelen en persoonlijke accessoires beter te benutten, zodat u klachten door verkeerd gebruik voorkomt. Indien gewenst kunnen Arbo trainingen periodiek worden herhaald.

Onderhoud

Het verduurzamen van uw inrichting draagt bij aan onze leefomgeving. U kunt slim op in spelen door met regelmaat uw inrichting te onderhouden. Lean Office Solutions verzorgt onderhoud op het gebied van techniek, schoonmaak en ergonomie. Wij controleren op mechanieken van werkplekken, stoelen en kasten. Instructies over reiniging van bekleding, vloerbedekking en zonwering. En advies over de aanpassing van uw interieur aan de actuele normen. In overleg met uw facilitaire dienst kunnen wij één onderhoudspakket samenstellen dat is afgestemd op uw situatie en gebruik.

Meubelmanagement

Indien gewenst kunnen we uw meubilair voorzien van een uniek nummer met barcode. Deze barcodes kunnen gekoppeld worden aan verschillende inventarisatiesystemen. Hierdoor worden zaken als garantietermijn, onderhoud, kleur of uitvoering inzichtelijk. Lean Office Solutions kan ook de volledige inventarisatie voor u uitvoeren. Uw bestaande meubilair wordt opgenomen in een overzicht waarin ook nieuwe producten kunnen worden toegevoegd.

 

Terug naar homepagina